Hinnad


  • Tootekategooriad

  • E-poe tingimused

    Hekamerk OÜ

    Käesolevad Hekamerk OÜ e-poe tingimused (edaspidi „Tingimused“) kohalduvad Hekamerk OÜ (registrikood 11228309, aadress Leiva tn 4, 12618 Tallinn, e-post: , tel: +372 6776 300; edaspidi „Müüja“) ja kõikide kolmandate isikute vahelistele suhetele, kes kasutavad Müüja e-poodi internetiaadressil hekamerk.ee ja selle alamdomeenidel (edaspidi „e-pood“), sh Müüja ja e-poe kaudu ostu sooritanud isiku (edaspidi „Ostja“) vahelistele suhetele.

    E-poe kasutamisel ja e-poest ostu sooritamisel kinnitab Ostja, et on Tingimustega tutvunud, nõustub Tingimuste kohaldamisega Ostja ja Müüja vahelistele õigussuhetele ning kohustub Tingimusi järgima.

    Kui Müüja ja Ostja on Kaupade (nagu all defineeritud) müümisega seonduvalt sõlminud eraldiseisva kirjaliku kliendilepingu, prevaleerivad sellise kirjaliku kliendilepingu tingimused käesolevate Tingimuste ees ning Tingimused kohalduvad üksnes ulatuses, mis ei ole vastuolus sellise kirjaliku kliendilepinguga.

    1. Mõisted

    E-poodHekamerk OÜ e-pood, mis on kättesaadav veebiaadressil hekamerk.ee ja selle alamdomeenidel;

    KaupMüügilepingu alusel Müüja poolt Ostjale müüdav toode või tooted;

    MüügihindKauba tellimuse kinnitusel märgitud ning Müügilepingu alusel Ostja poolt Müüjale makstav tasu Kauba eest;

    Müügileping Müüja ja Ostja vaheline müügileping, millele kohalduvad Tingimused ning mille alusel Müüja on kohustatud Ostjale üle andma Kauba ning Ostja Kauba eest tasuma ning selle vastu võtma;

    MüüjaHekamerk OÜ, registrikood 11228309, aadress Leiva tn 4, 12618 Tallinn, üldinfo ;

    Ostja e-poe kaudu Müüjaga Müügilepingu sõlminud isik;

    Pool või Pooled – ainsuse vormis Müüja või Ostja eraldi, mitmuse vormis Müüja ja Ostja koos;

    Tarbijafüüsilisest isikust Ostja;

    Tingimused käesolevad Hekamerk OÜ e-poe müügitingimused.

    2. E-poe kasutamine ja tellimuse esitamine

    2.1 E-poes on lubatud oste sooritada üksnes juriidiliste isikute seadusjärgsetel või volitatud esindajatel ja vähemalt 18-aastastel teovõimelistel füüsilistel isikutel.

    2.2 E-poest on võimalik osta üksnes Kaupa, mille juurde on lisatud tähis „Lisa ostukorvi“. Vastavale tähisele vajutades lisatakse valitud Kaup ostukorvi. Ostukorvi sisuga on võimalik tutvuda ostukorvi vaates. Ostukorvi vaates kuvatakse kogu Kaup, mis on sinna e-poe kasutaja poolt lisatud, ning Kauba kogumaksumus (koos ja ilma käibemaksuta). Ostu sooritamiseks tuleb järgida e-poes kuvatud juhiseid, lisades mh Kauba eest tasumiseks ja selle kohaletoimetamiseks vajalikud andmed (sh nimi, aadress ja tarneviis). Tarneviisi valimise järgselt kuvatakse automaatselt transpordikulu (käibemaksuga), mis lisandub ostukorvi lisatud Kauba hinnale.

    2.3 Kaupade eest tasumiseks tuleb ostukorvi vaates valida üks e-poes märgitud makseviisidest. Kauba eest makse tegemisel saadetakse Ostjale e-posti teel tellimuse kinnitus, millel on märgitud muuhulgas Müügihind ja transporditasu ning kohaletoimetamise viis ja aeg. Sõltuvalt Kaubast võib lõplik transporditasu selguda hiljem, millisel juhul võetakse Ostjaga pärast tellimuse tegemist ühendust ning teavitatakse lõplikust transporditasust. Sellisel juhul on Ostjal võimalus kas transporditasu tasuda või Müügilepingust taganeda vastavalt Tingimuste punktile 6.

    2.4 Kauba eest makse tegemisega Müüja pangakontole loetakse Müüja ja Ostja vahel sõlmituks Müügileping. Müügilepingu alusel kohustub Müüja Tingimustele vastavalt Ostjale üle andma Kauba ning Ostja Kauba eest tasuma ning selle vastu võtma. Müüja poolne Kauba üleandmise kohustus loetakse täidetuks Kauba valduse üleandmisel Ostjale.

    2.5 Tellimuse ühepoolne muutmine Ostja poolt pärast Kauba eest tasumist ei ole võimalik.

    2.6 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust ühepoolselt taganeda, kui e-poes on mistahes põhjusel ebaõigesti kuvatud Kauba hind, omadused, laoseis või saadavus, teavitades sellest Ostjat e-posti teel ning tagastades Ostjale hiljemalt 14 päeva jooksul teavituse tegemisest Müügihinna ja transporditasu.

    3. Hinnad ja tasumine

    3.1 E-poes on Müügihinnad eurodes ning välja toodud nii koos kui ka ilma käibemaksuta. Müügihind ja transporditasu tuleb tasuda ühe maksena täies ulatuses (välja arvatud juhul, kui lõplik transporditasu selgub hiljem ning Ostja tasub täiendava transporditasu vastavalt Tingimuste punktile 2.3).

    3.2 Kauba Müügihinnale lisandub transporditasu, välja arvatud kui Ostja on valinud kohaletoimetamise viisiks Kaubale ise järele minemise. Transporditasu sõltub Ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist.

    3.3 Tasumise võimalikud makseviisid kuvatakse Ostjale e-poes.

    3.4 Müüjal on õigus igal ajal ühepoolselt muuta Kauba Müügihinda. Muudatused ei mõjuta varasemalt sõlmitud Müügilepinguid.

    4. Kauba kohaletoimetamine

    4.1 Kauba kohaletoimetamine toimub e-poes märgitud viisidel, kui Pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

    4.2 Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud e-poes ostukorvi vaates. Tarbijale toimetatakse Kaup kohale e-poes märgitud orienteeruva aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödumisel Müügilepingu sõlmimisest.

    4.3 Kaup toimetatakse Ostjale kätte tema poolt valitud sihtkohta. Kui Ostja on valinud Kauba kättetoimetamise viisiks Kaubale järele tulemise, tagab Müüja Kauba üleandmise valmiduse hiljemalt e-poes Kauba kohaletoimetamise ajaks märgitud aja jooksul, lähtudes Müüja lahtiolekuaegadest.

    4.4 Kui Müügilepingu alusel ostetud Kauba seas on erineva kohaletoimetamise ajaga tooteid, toimetatakse iga toode kohale vastavalt konkreetsele tootele kohalduva kohaletoimetamise aja jooksul, kui Ostjale ei ole teatavaks tehtud teisiti (nt toimetatakse tooted kohale vastavalt hilisema kohaletoimetamise ajaga Kaubale). Erinevate kohaletoimetamise aegadega toodetele rakendub vastav transporditasu, millest teavitamine ja tasumine (kui tellimuse sooritamisel ei ole täiendav transporditasu tasutud) toimub vastavalt Tingimuste punktile 2.3.

    4.5 Kauba kohaletoimetamine toimub Ostja poolt valitud ning e-poes märgitud kohaletoimetamise viisil.

    4.6 Kauba kättetoimetamisel kulleriga teavitab kuller Ostjat Kauba täpsest kohaletoimetamise ajast, seejuures toimetab kuller Kauba kohale sõltuvalt kulleriteenuse pakkuja tingimustest Müüja märgitud sihtkoha välisukseni või väravani.

    4.7 Ostjal on võimalik Kaubale ise järele tulla, valides e-poes ostu vormistamisel vastava Kauba kättesaamise viisi. Sellisel juhul teavitatakse Ostjat Kauba üleandmise valmidusest e-posti või telefoni teel, mille järel on Ostja kohustatud Kaubale järele tulema 5 tööpäeva jooksul alates vastava teavituse saatmisest Müüja asukohta aadressil Leiva tn 4, 12618 Tallinn. Kaup antakse Ostjale üle üksnes vastava tellimuse kinnituse ettenäitamisel ning tingimusel, et Kauba eest on täies ulatuses tasutud. Kaubale ise järele tulles Müügihinnale transporditasu ei lisandu.

    4.8 Kauba üleandmisel väljastab Müüja Ostjale saatelehe, mis allkirjastatakse vastuvõtmiseks volitatud isiku poolt. Ostja kohustub tagama, et tema poolt Kauba üleandmisele/vastuvõtmisele saadetud isik omab vastuvõtmiseks kõiki vajalikke volitusi. Vastava tellimuse kinnituse ettenäitamisel eeldab Müüja vastuvõtja volituste olemasolu.

    4.9 Müüja ei vastuta kohaletoimetamises esinevate viivituste eest, kui viivitus on põhjustatud Ostja poolt antud ebaõigest või vigasest aadressist või asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõistlikult võttes mõjutada. Ostjal ei ole sellisel juhul õigus kasutada õiguskaitsevahendeid, sh keelduda Kauba vastuvõtmisest, alandada Müügihinda ja taganeda Müügilepingust. Hilinenud tarne osas vastutab Müüja vaid juhul, kui hilinemine on aset leidnud Müüja süül ja ka sellisel juhul on Ostja (v.a Tarbija) ainsaks õiguskaitsevahendiks õigus nõuda kahju hüvitamist, kusjuures kahju maksimaalseks ulatuseks on 0,08% hilinenud Kauba Müügihinnast iga hilinenud kalendripäeva eest, kuid kokku mitte rohkem kui 5% hilinenud Kauba Müügihinnast. Tarbijal on kohaletoimetamise viibimisel õigus Müügilepingust taganeda vastavalt Tingimuste punktile 6 ja kasutada muid seadusest tulenevaid õiguskatsevahendeid.

    5. Kauba Müügilepingule vastavus

    5.1 Kaup peab vastama e-poes vastava Kauba juures märgitud teabele ning tavapäraselt sellisele Kaubale esitatavatele kvaliteedinõuetele.

    5.2 Kauba vastuvõtmisel ja enne saatelehe allkirjastamist kohustub Ostja kontrollima Kauba seisukorda ja omadusi. Muu kui Tarbijaga sõlmitud Müügilepingu puhul eeldatakse, et kui saatelehel ei ole kajastatud puudusi, vastab Kaup Müügilepingu kõigile tingimustele, mh nii koguse kui kvaliteedi osas.

    5.3 Kauba juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko läheb Ostjale üle Kauba vedajale üleandmisel, välja arvatud juhul kui Kaup antakse üle Müüja asukohas, mil juhul läheb juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko Ostjale üle Kauba üleandmisel Ostjale. Kui Ostja satub vastuvõtuviivitusse, läheb juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko Ostjale üle vastuvõtuviivitusse sattumise hetkest. Vastuvõtuviivitus tekib hiljemalt 5 tööpäeva möödumisel Müüja teavitusest valmisolekust Kaup üle anda. Müüjal on õigus alates vastuvõtuviivituse tekkimise päevast nõuda Ostjalt (v.a. Tarbijalt) Müüjale Kauba ladustamisega seonduvate kulude hüvitamist, mille suuruseks on 0,5 eurot Kauba kuupmeetri kohta iga viivitatud päeva eest.

    5.4 Müüja ei vastuta puuduste eest, mis tekkisid pärast juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko üleminekut Ostjale, välja arvatud Tarbijaga sõlmitud Müügilepingu puhul, mil juhul vastutab Müüja puuduse eest, mis oli olemas Kauba üleandmisel Ostjale. Kui Ostja teadis või pidi teadma Kauba puudusest, siis Müüja sellise puuduse eest ei vastuta. Müüja ei vastuta Kauba sobivuse eest Ostja vajadustele ja soovitud eesmärgiks. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tingitud Kauba kasutamisest vastuolus selle otstarbe või kasutusjuhendiga. Müüja ei vastuta puuduste eest, mis tulenevad Kauba tavalisest kulumisest.

    5.5 Kui Kaubal on varjatud puudus, on Ostja (v.a Tarbija) kohustatud Müüjat informeerima viivitamatult pärast puuduse ilmnemist, kirjeldades detailselt puuduse olemust. Müüja ei vastuta puuduse eest juhul, kui Ostja teavitab varjatud puudusest hiljem kui 5 päeva jooksul puudusest teada saamisest või teada saama pidamisest või kui Ostja selle aja jooksul puudust detailselt ei kirjelda. Müüja vastutus Kauba puuduste osas lõpeb kõikidel juhtudel 6 kuu möödudes Kauba üleandmise päevast.

    5.6 Tarbija on kohustatud puudusest teavitama 2 kuu jooksul puudusest teadasaamisest, seejuures Müüja vastutus puuduste eest lõpeb 2 aasta möödudes Kauba üleandmisest. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et 6 kuu jooksul Kauba Ostjale üleandmise päevast alates ilmnenud puudus oli olemas Kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus Kauba või puuduse olemusega.

    6. Müügilepingust taganemine

    6.1 Kui Kaubal on puudus, mille eest Tingimuste kohaselt vastutab Müüja, on Ostjal kooskõlas Tingimustega õigus Müügilepingust taganeda või võimaluse korral nõuda Kauba asendamist. Tarbijal on seejuures täiendavalt õigus Müügilepingust taganeda, kui (i) sellest teavitatakse Müüjat 14 päeva jooksul alates Kauba kättesaamisest; või (ii) kui Kauba kohaletoimetamine viibib muudel kui Tarbijast tulenevatel põhjustel ning Tarbija on tõendanud, et ta on viivituse tõttu kaotanud Kauba vastu huvi. Tarbija 14-päevane taganemisõigus ei kehti Kauba suhtes, mis: (i) oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada; (ii) tehakse eritellimusel; (iii) rikneb/vananeb kiiresti; (iv) pärast avanemist on tagasisaatmisel ohtlik. Kui Müügilepingu alusel ostetud Kauba seas on erineva kohaletoimetamise ajaga tooteid, on Tarbijal õigus Müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul alates viimase Kauba kättesaamisest. Kauba Müügilepingule mittevastavuse korral on Tarbijal õigus kasutada ka Tingimustes nimetamata õiguskaitsevahendeid.

    6.2 Tarbija 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud Kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik Kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud Kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatav Kaup peab olema originaalpakendis ning kasutamata ja kahjustamata. Kui Kauba seisukord on Müüjast mitte tuleneva asjaolu (sh Kauba mitteotstarbekohase kasutamise) tõttu halvenenud, tagastatakse Ostjale Müügihind, millest on maha arvatud Kauba väärtuse vähenemisele vastav summa.

    6.3 Müügilepingust taganemiseks või muude õiguskaitsevahendite kasutamiseks tuleb sellest teavitada Müüjat e-postiaadressil . Taganemisavalduse esitamiseks on soovitatav kasutada selleks kehtestatud vastavat Tagastamise Avalduse Vormi. Taganemise avaldusest peab selguma Ostja selge ja ühemõtteline tahe Müügilepingust taganemiseks. Müüja kinnitab taganemisavalduse kättesaamist viivitamatult ning mitte hiljem kui 3 tööpäeva jooksul.

    6.4 Kauba asendamise nõudmisel asendatakse puudusega Kaup Müüja poolt vastavalt algsele kohaletoimetamise ajale ja viisile. Kui Kauba asendamine ei ole võimalik, tagastatakse Ostjale Müügihind ja transporditasu hiljemalt 14 päeva jooksul Ostja poolse teavituse saamisest.

    6.5 Müügilepingust taganemisel on Müüja hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse saamisest kohustatud Ostjale tagastama Müügihinna ja transporditasu. Kui Müügilepingu alusel on ostetud mitu toodet siis tagastatakse transporditasu proportsionaalselt ostetud toodete arvule. Kui Müügilepingu alusel ostetud Kauba seas on erineva kohaletoimetamise ajaga tooteid, millele kohalduvad eraldi transporditasud, tagastatakse üksnes tagastava toote transporditasu. Kui Ostja on valinud Müüja pakutud kõige odavamast Kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt Ostja on tasunud Müügihinna.

    6.6 Ostja on kohustatud tagastatava Kauba Müüjale saatma 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest (või Kauba asendamise nõude esitamisest, kui Ostja soovib Kauba asendamist ja Kaup on Ostja valduses). Tagastatavale kaubale tuleb lisada sellekohane taganemisavaldus. Kauba tagastamiskulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui taganemise aluseks on Kauba puudus, mille eest vastutab Müüja. Müüjal on õigus keelduda Müügihinna ja transporditasu tagastamisest seni, kuni Ostja on Kauba tagastanud (Müüjale üle andnud).

    7. Omandi üleminek

    7.1 Kauba omandiõigus läheb Ostjale üle Müügihinna tasumisel.

    8. Vastutus

    8.1 Müüja vastutus on piiratud seaduses sätestatud maksimaalses ulatuses. Kui seadus ei välista vastavate piirangute kehtestamist, siis: (i) Müüja vastutab üksnes süülise rikkumisega tekitatud otsese varalise kahju eest; (ii) Müüja ei vastuta Müügilepingu täitmisest tekkida võiva mittevaralise kahju ja saamata jäänud tulu eest; (iii) Müüja vastutus iga Müügilepingu alusel on piiratud vastava Müügilepingu alusel Ostja poolt makstava Müügihinnaga. Käesolevas sättes kirjeldatud Müüja vastutuse piirangud ei kehti Müüja poolt Müügilepingu rikkumisel raskest hooletusest või tahtlikult.

    9. Garantii

    9.1 Kui kohalduvast õigusest ei tulene teisiti, ei anna Müüja Kaubale garantiid. Kaubale võib olenevalt tootja tingimustest kehtida selle tootja garantii.

    9.2 Mistahes juhul kehtib garantii ainult ja üksnes juhul, kui Kaupa kasutatakse pärast üleandmist täies kooskõlas vastavalt selle tootja juhistele. Garantii kehtib ainult ja üksnes juhul, kui Kaupa ei ole üleandmise ja garantiinõude esitamise vahelisel ajal muudetud, parendatud ega täiendatud ning kui sellele ei ole teostatud remonttöid. Müüja ei vastuta tootja poolt antud garantiitingimuste täitmise eest. Mistahes juhul ei kehti garantii tavapärase kulumise tõttu tekkinud puudustele.

    10. Intellektuaalne omand

    10.1 Müügilepingu alusel ega selle täitmisel ei toimu intellektuaalse omandi õiguste loovutamist ega üleandmist.

    10.2 Ostja võib kasutada Müüja poolt koos Kaubaga üle antud jooniseid, tehnilisi dokumente ning tehnilist informatsiooni üksnes vastava Kauba kasutamiseks ning hoolduseks vastavalt juhendites sisalduvatele tootja juhistele ja nõuetele.

    11. Üleandmine

    11.1 Ostja ei või üle anda ega mistahes muul moel loovutada temale Müügilepingust tulenevaid õigusi ega kohustusi ilma Müüja eelneva kirjaliku nõusolekuta.

    11.2 Müüja võib Müügilepingust tulenevad rahalised nõuded loovutada kolmandatele isikutele ilma Ostja nõusolekuta.

    12. Vääramatu jõud

    12.1 Pool ei vastuta oma kohustuste rikkumise eest kui kohustuse rikkumine on vabandatav (vääramatu jõud) ning mille tõttu ei ole võimalik Müügilepingut täita ja mida Pooled ei saanud ette näha ega mõistlike jõupingutuste abil vältida. Vääramatu jõu osas kohaldatakse võlaõigusseaduses sätestatut. Rahalise kohustuse täitmata jätmine ei ole vabandatav vääramatu jõu alusel.

    13. Muudatused

    13.1 Müüja võib Tingimusi igal ajal ühepoolselt täiendada, tehes uuendatud Tingimused teatavaks Müüja e-poes või muul viisil Müüja äranägemisel. Müügilepingule kohaldatakse Müügilepingu sõlmimise ajal kehtinud Tingimusi.

    14. Isikuandmete töötlemine

    14.1 E-poe külastajate ja Ostjate isikuandmete töötlemine toimub kooskõlas Hekamerk OÜ isikuandmete töötlemise tingimustega, mis on käesolevate Tingimuste lahutamatuks osaks. Tingimustega nõustumisel nõustub e-poe kasutaja ja Ostja ühtlasi viidatud isikuandmete töötlemise tingimustega.

    15. Vaidluste lahendamine

    15.1 Kaubaga seonduvad pretensioonid tuleb esitada Müüja e-posti aadressile . Müüja vastab Ostja pöördumisele 15 päeva jooksul. Kauba puuduste tõendamiseks tuleb Müüjale esitada fotod, millelt nähtub Kauba puudus.

    15.2 Pooled püüavad kõik Tingimustest ja Müügilepingust tulenevad või nendega seotud vaidlused, erimeelsused või pretensioonid lahendada läbirääkimiste teel. Kui läbirääkimistel ei saavutata kokkulepet, lahendatakse vaidlused Harju Maakohtus, kui seadus ei näe ette teistsugust kohtualluvust. Tarbijal on vaidluse lahendamiseks õigus pöörduda ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsevasse Tarbijavaidluste komisjoni. Komisjon lahendab üksnes vaidlusi kui vaidlusaluse Kauba väärtus on vähemalt 20 eurot. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on Pooltele tasuta.

    15.3 Kui Poolte vahel tekib vaidlus Kauba kvaliteedi osas, annavad Pooled Kauba hindamiseks Poolte poolt ühiselt määratud eksperdile. Muu kui Tarbijaga sõlmitud Müügilepingu puhul kannab ekspertiisiga seotud kulud Müüja üksnes juhul, kui Kaubal esines eksperdi hinnangul Ostja poolt väidetud puudus. Muul juhul kannab ekspertiisiga seonduvad kulud Ostja. Tarbijaga sõlmitud Müügilepingust tuleneva vaidluse puhul kannavad mõlemad Pooled 50% ekspertiisikuludest või juhul, kui Kaubal esines eksperdi hinnangul Ostja väidetud puudus, kannab kulud Müüja.

    16. Kehtetus

    16.1 Kui Müügilepingu või Tingimuste mistahes säte või osa osutub kehtetuks või tühiseks, ei too see kaasa kogu Müügilepingu ega Tingimuste kehtetust või tühisust. Ulatuses, mille võrra selline kehtetus või tühisus muudab oluliselt Poole Müügilepingust tulenevat positsiooni või kohustusi, võib sellist sätet muuta.

    Palun saada oma küsimus

      Internet Explorer Icon

      NB! Microsoft on loobunud Internet Exploreri arendamisest ning sellele uuenduste tegemisest ja ei soovita antud internetibrauserit turvanõrkuste tõttu kasutada. Internet Explorer ei toeta enam uusi võrgustandardeid ning antud veebilahendus ei tööta siinses brauseris korrektselt.

      x

        Liiga suur kogus

        Maksimaalne saadaolev kogus on 60 tk

        x

          Saada päring

          Siit saad laost otsas oleva toote kohta päringu või tellimissoovi saata.
          Vastame sulle esimesel võimalusel.

          x

            Saada päring

            Soovin infot seadme saadavuse ja renditingimuste kohta.